از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم

از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم

از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

خاطراتشان را که می خوانی
چشمانت از شوق زیبایی زندگیشان پر از اشک می شود
زیر لب گویی کاش من هم شبیه آنها بودم
بله می شود شبیه آنها بود
می شود زندگیت همچون شهدا
رنگ و بویی خدایی داشته باشد
بله می شود ...
فقط کافیست زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم
یاعلی

علیرضا داوری دولت آبادی

نظرات  (۸)

سلام آقای داوری تبریک عرض می کنم به خاطر وبلاگ به این زیبایی ان شاءالله موفق باشی اگر وقت کردید به من نیز سر بزنید(داوری)
یا علی
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۲ سید پوریا علوی
خداقوت عزیزجان
شهدا شفیع تون باشن ان شاءالله
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۳ محمدرضا گلزاری
سلام من وبلاگ شما رو دنبال می کنم ممنون می شم شما هم منو دنبال کنید
سلام برادر
روزتون و عیدتون مبارک...
پاسخ:
سلام
ممنون از تبریک
شرمنده دیر جواب دادم
در چه شرایطی می‌نوشتند و می‌خواندند...
ما کجا و ...
پاسخ:
به نکته ی خوبی اشاره کردید
جالبه همشهریتو تویه وبلاگ همینجوری بیابی ... شهر علم و صنعت :)
بسیار لذت میبریم.
احسنت به شما
سلام.خوبی علی اقا.
بنده به صورت اجمالی وبلاگتون را مطالعه کردم اما اطمینان دارم به صورت تفصیلی به مرور ان بپردازم.
خیلی خیلی عالیست.
مخصوصا اسم وبلاگ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی