از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم

از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم

از روی دست شهدا / کلنا عباسک یا زینب

خاطراتشان را که می خوانی
چشمانت از شوق زیبایی زندگیشان پر از اشک می شود
زیر لب گویی کاش من هم شبیه آنها بودم
بله می شود شبیه آنها بود
می شود زندگیت همچون شهدا
رنگ و بویی خدایی داشته باشد
بله می شود ...
فقط کافیست زندگیمان را از روی دست شهدا کپی کنیم
یاعلی

۱۱مرداد

سگ هار; لقبی در خور ...

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

"سگ هار نحس و نجس منطقه"

لقبی در خور و شان اسراییل است که رهبر معظم انقلاب برای برملا کردن ماهیت رژیم صهیونیستی به کار برده‌اند.

زنده‌سوزاندن نوزاد فلسطینی

شهرک‌نشینان صهیونیستی بامداد جمعه خانه یک فلسطینی را به آتش کشیدند که بر اثر آن یک نوزاد شهید و ۳ تن دیگر از جمله والدین این نوزاد مجروح شدند.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
علیرضا داوری دولت آبادی

نظرات  (۳)

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۲ پاتوق دوستان
سلام
لینکمون کــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
گاهی وقت ها ما نوکری می کنیم در خانه مولا
حالا می تواند در قالب مسجد،هیئت و... باشد ولی زود بدون دلیل خاصی رهایش می کنیم ما که اینطور هستیم اگر غزه باشیم چگونه خدارا رها می کنیم
اینجا که دلیلی نداریم اینطور هستیم آنجا چه می کنیم
پوریا از مشهد
پاسخ:
سلام آقای پوریای عزیز والا شما یه چیزایی گفتی که به دلایلی شنیدنش اونم تو شرایط فعلی من اونم از زبان کسی که نمیشناسمش خیلی برام عجیب بود و من و به فکر فرو برده و میشه گفت واسم یه نشونه مهم شبیه یه معجزه بود متاسفانه نه وب داری نه ایمیل اگه بازم گذرت به این وبلاگ افتاد و جواب من و دیدی خیلی واسم مهم شد که یه جوری بتونم باهات صحبت کنم و بیشتر باهات آشنا بشم قطعا جریانش واسه خودتونم جالب میشه منتظر جوابتون خواهم بود
لقبی در خور و شان
احسنت ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی